Proposta didàctica del MUSEU D’INFORMÀTICA de l’ETSINF  UPV.
El Museu d’Informàtica reprèn les seues activitats didàctiques per a aquest curs 2017-2018 a partir del dimarts 20 de març.

Noves iniciatives pedagògiques del Museu d’Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València, perquè els centres d’ESO, batxillerat i Cicles Formatius concerten, sempre que ho consideren d’interès, possibles visites al Museu amb els seus alumnes i alumnes.

Per accedir al museu tots els visitants han de portar una ENTRADA SOSTENIBLE, això és, hauran de dur un residu electrònic per reciclar: aparells electrònics, ordinadors, calculadores, electrodomèstics, impressores, pantalles, CD, DVD, mòbils, carregadors, bateries, piles, cables, etc. Qualsevol RAEE és benvingut per conscienciar sobre la importància de reciclar i treballar la problemàtica de les escombraries electròniques. Sense aquesta entrada no és possible gaudir de les activitats del museu.

Les persones responsables de les visites heu de portar una llista especificant els tipus d’ENTRADES SOSTENIBLES que du el grup. Trobareu la plantilla en http://museo.inf.upv.es/va/entrada-sostenible/.

Estarem encantats de tornar a rebre les vostres peticions de visita per a :

• Visites guiades
  • Taller d’Scratch
  • Taller de Retroinformàtica

També podeu demanar altres tallers creatius a través de Luminaria Educación Patrimonial (Qui està darrere de la màquina? i No és res personal) que estan adaptats per nivells escolars segons el model d’educació en competències amb material didàctic específic i tenen un cost de 3EUR per alumne. Més informació en http://luminariaeducacion.com

Es requereix SOL·LICITUD PRÈVIA per planificar amb suficient antelació l’agenda del museu.

Per a qualsevol consulta no dubten a posar-se en contacte amb nosaltres mitjançant correu electrònic a l’adreça electrònica museu@inf.upv.es. Pot conèixer més detalls del museu també en aquest tríptic.