El Museu d’Informàtica de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica de la Universitat Politècnica de València té com a un dels seus objectius difondre el patrimoni històric de la Història de l’Informàtica. Per això, a més de propostes didàctiques com ara son les Visites Guiades o els Tallers didàctics de Scratch i Retroprogrmació, freqüentment s’organitzen conferències que divulguen diferents aspectes de la història de l’informàtica al públic en general.
Ací pots trobar totes les conferències organitzades pel Museu d’Informàtica:
- Retrópolis 2017: Paleoinformàtica en FPGA – José Tejada
- Retrópolis 2017: Dreamcast. Els rumors de la meua mort han sigut exageras – Gustavo Aranda
- Retrópolis 2017: Mùsica dels videojocs. Història a través de la tècnica – José Tejada
- Retrópolis 2017: MSX: El gegant japonés – Carlos Gracia
- Retrópolis 2017: La Abadía del Crimen. Història d’un segell – Rafa Corrales y Daniel Celemín
- Retrópolis 2017: Space Moves – Retrobytes Productions
- Retrópolis 2016: Com vaig començar a programar videojocs – José Vicente Pons
- Retrópolis 2016: CPCTelera. Crean un joc per a Amstrad en 1 hora – Fran Gallego
- Retrópolis 2016: La Abadía del Crimen Extensum – Manuel Pazos y Daniel Celemín
- Retrópolis 2016: Els videojocs com a paradigma d’innovació als orígens de la industria del software espanyol – Paco Portalo
- Retrópolis 2016: Taller de creació de videojocs – Carlos Gracia