Presentació de la Instal·lació BitsenFemení amb Felisa Verdejo

Aquest mes el Museu d’Informàtica estrena  la instal·lació d’un mural amb el lema BitsenFemení en la primera planta de l’edifici 1E d’ETSINF UPV, aquest mural mostra el paper destacat de la dona en el desenvolupament de l’enginyeria informàtica, que queda recollit a partir de l’experiència de 15 dones vinculades amb la informàtica, les seues biografies i assoliments. El 22  de juny, va ser inaugurada la instal·lació en la qual han participat  la professora Felisa Verdejo, la directora d’ETSINFSilvia Terrasa, el Degà de la Facultat de Belles Arts, Pepe Galindo, el director del Museu d’InformàticaDamián López  i les dissenyadores d’aquest mural per al Museu d’Informàtica : Isabel, Ivana, Judit, Iris, Natalia i Mar.

Visita-la i coneix a aquestes dones decisives en el desenvolupament de l’enginyeria informàtica…

Si vols llegir la noticia sencera: https://www.inf.upv.es/www/etsinf/va/presentacion-de-la-instalacion-bits-en-femeni/

Posted in Notícies del Museu.