RetroProgramació

Alguna vegada has volgut saber com es programava a un ordinador dels 80? Aquesta és la teua oportunitat!

El Museu d’Informática i ACM UPV Chapter et conviden a assistir a una jornada en què podràs aprendre a programar amb un AMSTRAD completament operatiu i conéixer totes les seues curiositats.

Alguna vegada has sentit parlar de l’expressió poke? Coneixes igualment què és un carregador?

Estem convençuts que l’experiència que et proposem enriquirà la teua formació com a enginyer informàtic, assegurant-te també que, sens dubte, gaudiràs d’aquesta, posant-te, per unes hores, a la pell d’un programador de BASIC dels anys 80.

Per descomptat, després de realitzar aquest taller sabràs respondre a les preguntes a dalt formulades.

INFORMACIÓ SOBRE EL TALLER

• Participants: Alumnes de la ETSINF (llocs limitats)
  • Data y hora: Dilluns 23 d’Abril 2018, 11:00 – 13:00
  • Lloc: Museu en Viu, Edifici 1E.
  • Inscripció: AQUÍ
Posted in Esdeveniments.