Nou mural sobre la història/evolució de l’emmagatzematge

En aquest mes de Juny de 2021 estrenem un nou mural sobre la història/evolució dels sistemes d’emmagatzematge en una de les parets del corredor de la ETSINF de l’edifici 1B. El mural ha sigut pintat per l’alumnat de l’assignatura de Pintura i Entorn de 4t de Grau de Belles arts, que coordina el professor Juan Canales i dissenyat per l’alumne Agustín Rodríguez.

Segons paraules de Damián López, director del Museu d’Informàtica de ETSINF UPV, “les idees respecte a quina mena de contingut gràfic es podia incorporar han anat variant, la primera proposta realitzada fa dos anys a Juan Canales va ser treballar entorn de la figura d’Ada Byron, l’any passat la pandèmia va paralitzar l’execució del projecte previst i finalment en aquesta edició han pogut comptar amb el projecte d’Agustín.

Els criteris per a valorar les propostes van ser: caràcter didàctic, presència de la línia temporal i visualització de les peces, perquè al costat del seu perfil artístic tinguera un ús pedagògic, durant les visites al museu. El disseny ha tingut en compte l’entorn gris i l’ha dotat de colors cridaners que serveixen de contrapunt i fan que l’espai semble més gran ara.

Aquest mural sobre la història dels sistemes d’emmagatzematge és una instal·lació permanent del Museu d’Informàtica de la Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Informàtica i se suma a altres murals que doten d’art i contingut divulgatiu les parets dels edificis d’aquest centre.

Visita-ho i fes-te una foto amb el sistema d’emmagatzematge que més t’haja agradat…

Dissenyador: Agustín Rodríguez Martínez (Gus Martínez)

Si vols llegir la notícia sencera:: https://www.inf.upv.es/www/etsinf/ca/nuevo-mural-sobre-historia-de-almacenamiento-de-datos-en-el-1b/

Entrevista al diseñador: Gus Martínez
Posted in Notícies del Museu.