Exposició temporal al espai.inf

Com a part dels continguts de RetróPolis València 2022, enguany hem muntat una exposició temporal per a homenatjar a L’Edat d’Or del Programari Espanyol, amb una col·lecció d’estendards a manera de panells informatius sobre diversos personatges clau en el desenrotllament d’aquella època d’explosió creativa i cultural. A més, l’exposició es completa amb un programa de projeccions audiovisuals que serviran per a oferir una perspectiva més dinàmica de l’esmentada exposició. En concret, en horari de matins projectarem el documental “La Edat d’Or del Soft Español” (Canal Satèl·lit Digital C:) mentres que a la vesprada s’emetrà la pel·lícula-documental “Micro Men”, produïda per la BBC, com a homenatge pòstum a Sir Clive Sinclair (junt amb el 40 aniversari del seu ZX Spectrum) , qui oferiria així el caldo de cultiu per a fer florir eixa “Edad Dorada” al nostre país.”

Posted in Notícies del Museu, .